dinsdag 14 april 2009

mini album SAL klaar!

Ja ja het afgelopen weekend hoefde manlief niet weg en heb ik behoorlijk wat me-time ingelast! Heerlijk!
Een mini album is weer klaar. Het album was een workshop van Dina. Met sprayinkt uiteraard! Heel gaaf om mee te werken! Zeker niet de laatste keer. Dina maakt zulke mooie dingen. Ik was blij 2 workshops te kunnen volgen bij haar.
Hier de foto's:













Ook mijn wallhanger van de workshop van Joanne is klaar!
Als mijn nichtje hem leuk vindt, wil ik ook zoiets in het rood maken voor op de nieuwe babykamer. Joanne's idee om er een kraamcadeautje van te maken!



Hopelijk hebben jullie het afgelopen weekend genoten van het mooie weer en van de Paasdagen. Hier was het een geslaagd weekend in ieder geval.
Max heeft sinds vrijdag zijn eigen zandbak en is de koning te rijk! Heerlijk al dat zand overal ;) Nee hoor, valt nog mee. Gisteren viel ie alleen met zijn snuit in de zandbak.... Komisch gezicht. Natuurlijk geen camera bij de hand. Moet een nieuwe gaan kopen. Max heeft de mijne (mijn oude gelukkig)laten vallen... Tja moet ik maar niet overal alles op grijphoogte neerleggen.

Nou dames en heer, een hele fijne week enne geniet van het zonnetje hè. Vooral morgen! (als ik weer moet werken... wordt extra lang buiten spelen met de kids denk ik!)

Bedankt weer voor al jullie reacties,

xoxox

15 opmerkingen:

Jackie zei

Je albumpje is geweldig geworden...
Heb deze niet gevolgd, maar ga dit idee zo zeker een keer gebruiken...


Je wall hanger is super geworden..
Ik wil nog ff op zoek naar ideale stofjes..

Romy zei

Je boekje is prachtig geworden! Wat leuk zo'n album met allerlei dingen over jezelf. En die sprayverf overal ziet er gaaf uit.

Super die wall hanger! Inderdaad ook een erg leuk idee voor een kinderkamer.

Wat leuk dat Max nu zijn eigen zandbak heeft. Dat is vast en zeker dikke pret.

scrapsfromaboy zei

Wat een prachtig album is dat geworden zeg... heel gaaf!!! Die hanger is ook mooi, toppie!

Enne lekker hoor Max in de zandbak... lekker overal zand strakkies ;-)

Ik heb je trouwens nog een mailtje gestuurd... haha!

XOXO Peter

Mika zei

Het boekje is erg leuk geworden,leuk al die kleurtjes. Fijn dat je blij bent met de give a way. Hoop aan het eind van de week e.a. op te sturen dus begin volgende week op de deurmat. Mika

Angelique zei

Je minialbum is heel erg leuk geworden. En die hanger zal vast een mooi plekje in je huis krijgen.

Grtjes Angelique

MvM-design zei

Hoi Iris,

Wat is dat boekje van Dina gaaffff, geweldig!! Nieuwe inspiratie borrelt !! ;-)

Viv zei

oooohhh, het boekje is zoo leuk!!!
Ben helemaal gek op die uiltjes en spray ink!!!

De wall hanger is ook super geworden, je bent lekker crea bea bezig geweest dit weekend ;)

groetjes Vivian

Angèle zei

Wat een speels vrolijk albumpje! Dit had ik nu zelf ook graag gemaakt!

Wat was het een geweldige dag Scrap-a-Licious.

Fijne, zonnige dag, Angèle

R zei

Wauw wat heb je gave dingen gemaakt Iris!!! Superleuk! :)
Enne in de zandbak spelen zorgt altijd voor lekkere kliederboel hè ;-).. Wel balen van je camera.. al een nieuwe op het oog?

Bedankt voor je berichtje :)!

marije zei

wat een mooi boekje!!
de moed zakt me in de schoenen als ik zulke mooie dingen zie die je maakt!

Miranda zei

WHOW!!!Wat is dat een gaaf boekje geworden!!!!! Super met al die hartje zo en dan je journaling ern!!!
Je wall hanger is ook helemaal SUPER!!!
Heerlijk he die kleintjes in de zandbak!!! ( tenminste als het zand erin blijft.... zucht.... ;-) )
Fijn weekend!!!!

Unknown zei

Heel mooi je albummetje over jezelf.Leuk idee en je wallhanger is ook gaaf geworden.Veel scrapplezier,Lean.

Je@net zei

Wat een super leuk mini albumpje Iris, echt heel leuk! En die wallhanger ziet er ook al zo gaaf uit!!

*~SCRAP-GEK~* zei

WAUW...gaaf boekje en deurhanger joh! SUPER! ik heb helaas niet echt kunnen genieten van het weertje...ik was ziek! bleeeeg! maar nu gelukkig weer helemaal beter en inderdaad lekker lang met de kids buiten gespeeld! LOL! :-) groetjes marije.

Marit zei

Ik dacht toch echt dat ik hier al een lange reactie had achtergelaten... oei,oei,oei, heb ik het zeker weer niet goed gedaan... (ben zo nu en dan een vergeetachtige MUTS!!! Zal de leeftijd wel zijn of zo...) Anyway, bij deze, geweldig minibook!!!!