woensdag 16 mei 2007

nieuwe lo's

Omdat mijn lo's niet meer bij Akkefietje op de site te zien zullen zijn maar enkel in de winkel, plaats ik hier de lo's van deze maand. Vrijdag gezellig naar Eindhoven om alles in te leveren.
Ik heb een mini album gemaakt van karton. Gewoon een doos uitelkaar halen en daar een album van maken. Erg leuk om te doen. Heb er een tijd terug ook al een gemaakt. Daar ga ik geloof ik binnenkort een workshop van geven.
Een aanrader in ieder geval om op deze manier iets te maken. Goedkoop en het werkt heerlijk! Gewoon alles erop plakken/smeren/gooien wat je hebt liggen aan embellishments.
Daarnaast nog 2 enkele en een dubbele LO. Het papier in van Scenic Route serie Larry. Helaas komen de kleuren op de foto's wat flets over.

Fijne dag nog,




2 opmerkingen:

scrappeter zei

wat mooi Iris... ben heel benieuwd hoe ze er in het echt uit zien... moet nog ff wachten tot morgen!! dan kan ik ze zien... zien er echt super uit!!!

Emine_Pala_Art_22 zei

Ze zijn stuk voor stuk prachtig meid... woohoo..