zaterdag 12 mei 2007

Vakantie

Heerlijk, ik heb op het moment vakantie.
De eerste week zit erop. Volgende week nog een.
Een hoop leuke dingen gepland en hopelijk tussendoor nog veel scrappen.
Ik ben druk bezig met wat dingen die ik vrijdag bij Akkefietje in wil leveren.
Hoop dat ik het dit weekend nog afkrijg.
Vandaag ben ik met mijn petekindje Jesper en mijn 2 logeetjes naar het reptielenhuis in Tilburg geweest.
Erg leuk! En wat een helden zijn het! Je kunt een vogelspin vasthouden én een slang in je nek krijgen!
Zij deden het gewoon allebei! Echt stoer.
De slang heb ik ook gedaan maar die spin...... YAK! NO WAY!
Eerder deze week zijn we naar de dierentuin geweest.
Genoeg foto's om te scrappen dus!































1 opmerking:

scrappeter zei

wat een prachtige foto's zijn dat geworden Iris!!! gaaf joh!