dinsdag 14 augustus 2007

Weer begonnen

Pffffff even bijkomen hoor. De scholen zijn hier in Brabant weer begonnen. Ik ben er nu al moe van... En dat na 2 dagen al!
Ik heb dit jaar groep 3 (weer). 22 kindjes dus het valt reuze mee. Maar toch kom ik deze week armen te kort! Wat zou het handig zijn als je je af en toe even op zou kunnen splitsen. Al die kinderen die schreeuwen om aandacht. Soms letterlijk...
Alles is nieuw voor ze. Ze werken voor het eerst echt in werkboekjes, krijgen nu echt rekenen, taal etc. Nu zijn het de echte vakken terwijl ze in groep 1-2 meer op spelende wijs met die dingen bezig waren.
Het is ook best sneu voor de kindjes hoor. Ze moeten ZO hard werken. Ze doen zo goed hun best en zijn zo enthousiast! Maar ja die juf blijft maar kletsen en aan hun hoofd zeuren waar alles staat, hoe alles moet...
Maarrrrrrr het eerste woordje kennen ze al en de eerste paar letters ook! Over een paar maanden kunnen ze als het goed is lezen! Dan voel je je best trots. Niet alleen op jezelf (tja iemand moet ze het vertellen) maar ook op de kids! Wat is het toch leuk om juf te zijn!

Tja op scrapgebied heb ik weinig te melden of te laten zien... Ik heb de deadline gehaald! Het heeft me heel wat bloed, zweet en tranen gekost ;) Nu maar hopen dat het 'goedgekeurd' wordt. Dat horen jullie nog wel!

Ik laat jullie even wegzwijmelen bij de foto's van Gunar. De pup van een kennis van ons. Een IJslander. Is het geen scheetje?






3 opmerkingen:

Emine_Pala_Art_22 zei

hoi schat

de letterstickers hebik uit amerika gehad... het zat in nisa fiin's kit (had het gewonnen remember)

misschien moeten we het uit amerika bestellen. Als er meerdere mensen zijn dan kunnen we de verzendkosten delen

xoxo
Emine

Maar scrap-club had ze ook. ze zijn helaas op

~Nancy~ zei

Ik kan me voorstellen dat het even wennen is om weer te beginnen na zo lang vrij te zijn geweest! Enne.. wat een schattige pup zeg..mooie foto's ook! WOOWIEEE!! Groetjes!

scrappeter zei

heej, tjah is weer even helemaal inkomen he... maar wel weer leuk toch! Tzijn wel errug schattige foto's zeg!!