woensdag 10 oktober 2007

Getagged

ik ben door Marije getagged!
De bedoeling is dat ik 6 tot 8 dingen op mijn blog zet waar ik dankbaar voor ben! dus bij deze:

1. met stip op nr 1, ons kindje dat op komst is. Het is nog steeds zo onwerkelijk dat er zo'n klein mensje in je groeit! Ik ben er erg dankbaar voor dat het tot nu toe allemaal zo goed gaat!
2. mijn ouders, tja zij hebben er mede voor gezorgd dat ik zo'n fijne jeugd heb gehad.
3. mijn vriend natuurlijk! Die lieverd zou ik nooit meer willen missen!
4. mijn vrienden... zonder hun ziet het leven er toch een stuk saaier uit. We kunnen met elkaar lachen en huilen. Kortom alles samen delen. Geweldig toch!
5. mijn (schoon)familie...spreekt voor zich...
6. mijn passies... oa scrappen, reizen. De manieren voor mij om te genieten en te ontspannen.
7. ten slotte mijn gezondheid. Ik ben erg blij dat ik kerngezond ben!

Ik tag de volgende vijf mensen (nu maar hopen dat mijn link een keer werkt!)

Emine, Judith , Peter , Fauve en Miranda

7 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk om te lezen Iris!

*~SCRAP-GEK~* zei

leuk om te lezen hoor Iris! altijd leuk om te weten! groetjes marije.

Fauve Design zei

Bedankt voor de tag!Ik zal hem vanavond even doen!Erg leuk om te lezen btw :D

Unknown zei

Dank je wel! Wat een gaaf schoenenboekje heb je gemaakt! Jeetje, dit ga ik mijn vriend laten zien! Ik heb (naja, misschien net geen) 52 paar, dus nu kan hij niet meer zeggen dat niemand zoveel schoenen heeft LOL :)

Scraps from a boy zei

Heej... bedankt voor je Tag... ga em gelijk maar ff erop zetten!!!

Miranda zei

He leuk!!

Kan ik idd mooi combineren met een update! :D

sollie zei

Hoi Iris, leuk je op m'n blog te zien. Kom gerust nog maar eens langs. Ik zal je bij m'n links zetten.
groetjes Isolde