maandag 1 september 2008

Daar zijn we weer :)

Nou bedankt voor alle complimenten over mij als zwerver!
En over Max natuurlijk! Altijd erg leuk en vleiend!

Hier de beloofde foto's van het verfblik. Naar een idee van Marije Ik heb het gemaakt voor vrienden van ons. Zij gaan over een paar weken trouwen. Nu nog een berg kleingeld regelen om erin te stoppen!








Ik hoop dat jullie allemaal net zo'n gezellig weekend hebben gehad als wij. Vrijdagavond een verjaardag gehad, zaterdag een super gezellig kinderfeestje en gisteren hadden we een bbq van mijn opa en oma. Zij waren alweer 55 jaar getrouwd vorige maand!
Genoeg te doen gehad dus. Tussen de bedrijven door ook nog even het huis weer netjes gemaakt. En vanmiddag sliep onze kleine vent voor het eerst in lange tijd 2,5 uur! Mama kon dus even heerlijk scrappen! Ik heb deze layout gemaakt. Was er zo mee klaar! Ik had gewoon wat spulletjes gepakt die ik wilde gebruiken en voor ik het wist, zat ie in elkaar. Lang geleden dat ik zo snel was. ;)




Zometeen even 'lekker' sporten. Ik heb er zo'n hekel aan hè. Het is voor mij echt een straf om naar de sportschool te gaan. Gelukkig gaat een vriendin mee. We gaan body combatten. Dat is wel heel gaaf. Als ik eenmaal gesport heb, ben ik altijd weer blij. Tja, mijn oude 'lijntje' krijg ik niet vanzelf weer terug. Dusssssssss ga mijn sportoutfit maar eens uit de kast trekken!

Fijne avond en weer ontzettend bedankt voor het bezoeken van mijn blog!

xoxox

14 opmerkingen:

Familie Kubben zei

He Iris! Leuk om weer even te lezen hoe het gaat met jullie! Ik vind dat je een erg leuke LO hebt gemaakt van jou en Max, geweldig gewoon!! Ook je werk in de CmF was weer leuk, ga ook voor dat animal cracker papier kijken om de foto's van mijn neefjes te scrappen :) je hebt me weer helemaal geinspireerd! veel liefs, Judith

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooh Iris, dat blik is helemaal gaaf geworden joh! een foto erop is ook gaaf, moet ik ook maar een proberen! LOL! en die LO...helemaal top! erg leuk gedaan joh! sportse, al zul je nu al wel weer terug zijn! groetjes marije.

Anoniem zei

Mooi blik en wat een leuk lootje!! :-D Je vroeg op m'n blog hoe ik dat handschrift gedaan heb. Ik heb daar een malletje voor. Mijn eigen handschrift gebruik ik ook wel eens hoor, maar ik schrijf kleiner dan de letters op dat malletje, dus dan komt het niet zo goed uit ;-)

Jackie zei

Dat blik is geweldig,
vind het een super gaaf cadeautje...
En lekker dat Max je even heeft laten scrappen...
Hele lieve layout is het geworden,..

En ik vind je ook erg leuk als zwerver !!!

José (It's a Dutch Girlsname!) zei

Wat een leuk blik! Helemaal hip!

Ik moet mezelf ook eens naar zo'n sportgeval (krijg sportschool niet eens uit mijn mond) slepen! Waaah!
Ik heb maar besloten van 't voorjaar (Van uistel...) Tennisles te nemen!

Miranda zei

He super blik en lo zeg!!! Heerlijk om dan even te zitten als ze slapen he?!
Nog gefeliciteerd met je ouders en heel veel succes met het sporten! Knap van je hoor, nu ik nog! ;-)
Fijne week!

Unknown zei

wat een ontzettend gaaf blik! Mooie foto ook! en dat handschrift van iris :o) Dat zijn de crafters workshop templates. Ik ben er verslaafd aan haha.

groetjes

p.s die foto als zwerver... LOL gweldige foto!

R zei

Zooo dat blik is leuk geworden zeg!!! Echt tof idee! En je layout is ook mooi geworden zeg! Hoe was het sporten? ;-)!

Je@net zei

Hi Iris. Je blik is gaaf geworden joh! Die zal in de smaak gevallen zijn!
En wat een gaaf lootje heb je gemaakt! Lekker vrolijk met al die blommen!
Veel sportplezier ;-)

Mandy zei

Ziet er super leuk uit wat je allemaal hebt gemaakt!
En tja sporten, ik ga ook 2x in de week, maar elke keer moet ik mezelf dwingen om erheen te gaan en als ik er eenmaal ben vind ik het toch wel weer leuk :)
Liefs, Mandy

Birgit zei

Ohhhh, die blikken zijn leuk!!

Mireille zei

super leuk je projecten.. ziet er goed uit.. enne sporten.. haha .. noodzakelijk kwaad.. maar goed.. we gaan maar weer trouw!

sollie zei

Hoi hoi, heb eindelijk wat tijd gevonden om weer blogs te lezen en te posten op de mijne. Leuke LO van jullie samen.
groetjes Isolde

Unknown zei

haha, nee jij bent de "gelukkige". Sorry, was vergeten links in te voegen ;o) Dank je wel voor de complimenten en berichtjes :D