zaterdag 3 januari 2009

Nogmaals een gelukkig 2009!

Want nu is het nieuwe jaar inmiddels begonnen.
Ik hoop dat iedereen een hele leuke, gezellige oudjaarsavond heeft gehad.
En een goed begin van het nieuwe jaar.
Voor mij begon het nieuwe jaar helaas niet zo geweldig. Ik kon de eerste 2 dagen gelijk in bed blijven. Alwèèr ziek! Ik ben 2 weken geleden ook al een paar dagen ziek geweest. Bij mij zet het dit keer om de een of andere reden niet door. Na 2 dagen flink beroerd zijn, is het weer over. Ik hoop alleen dat het dit keer wat langer wegblijft!

Ik ben wel oud&nieuw gaan vieren bij vrienden. Foto's volgen misschien nog... er zijn wat foto's gemaakt maar niet door mij. Toestel zat in mijn tas.... slecht hè.
Het was gezellig en iedereen had voor lekkere dingen gezorgd. Toch deed ik het maar rustig aan omdat ik me de hele dag al niet lekker voelde. De flessen wijn zijn dus bijna vol mee terug gekomen.

Iedereen nog bedankt voor de reacties op mijn vorige bericht. Mocht er nog iemand een briljant idee krijgen, hoor ik het graag. Wel grappig dat veel mensen dit papier zo moeilijk te scrappen vinden. Ben ik dus niet de enige.
Ik laat de layout in ieder geval nog even op mijn bureau liggen. Heb wel wat ideetjes opgedaan die ik uit wil proberen. Zodra het iets geworden is zijn jullie natuurlijk de eerste die het zien!

Fijn weekend en schaats-ze! Ik ga hopelijk vandaag ook even het ijs verkennen! Eindelijk! Is er niet van gekomen omdat ik ziek was.

Nog even een layout die ik afgelopen week heb gemaakt:




xoxox

11 opmerkingen:

Miranda zei

Oh bah zeg, dat is idd niet zo leuk om het nieuwe jaar mee te beginnen! Hopelijk heb je het nu voor een hele tijd gehad!

Je lo is echt super!!!! Ik sla hem op als het mag! :D
Leuk met oranje!
Heel fijn weekend en succes op het ijs!!

marije zei

oh dat ken ik! want ik ben al ziek sinds oudjaar; keelpijn, koorts en hele hoofd vol s... en dus hoofdpijn.
had zelfs geen zin om te scrappen!!!!!!!
hopelijk ben jij snel weer beter.
trouwens leuke lay out met vilt.
heel mooi.
heb hier nog veel lapjes liggen. ga ik dus ook maar eens wat mee doen.groetjes marije

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi iris, jij ook een heel gelukkig, gezond en creatief 2009 meis!!! jammer dat je ziek bent geweest joh...ik hoop dat je er nu vanf bent en het ook blijft!

je LO is prachtig joh! super!

groetjes marije.

Mireille zei

oh wat een super layoutje! Wens je een heel gelukkig nieuw jaar!

Romy zei

Tjonge, dat is niet echt een leuk begin van het nieuwe jaar. Ik hoop dat je snel weer opknapt!

Je lay-out is erg mooi geworden. Leuke titel en journaling ook.

sollie zei

Wat een prachtige LO!
Ik ben hier deze morgen ook ziek wakker geworden. Heb keelpijn en moet voortdurend m'n neus snuiten. Voel me gewoon zo slap. Jakkes, morgen weer gaan werken.

Je@net zei

Meis toch, wat een slecht begin van het nieuwe jaar! Hopelijk heb je er nu voorlopig geen last meer van!
Je lootje is super geworden zeg!!
En jullie natuurlijk ook een gelukkig en gezond 2009 gewenst!

M@risk@ zei

Pech om het nieuwe jaar zo te moeten beginnen, hopelijk knap je snel weer op. Je layout ziet er heerlijk zonnig uit. Ik wens je voor 2009 alle goeds en veel scrapplezier.

Jackie zei

Lekker dan ziekjes zijn, blehh !!

Ik vind je layout geweldig, heerlijk die kleuren !!

nora zei

Hoi Iris, Schrale troostM'n man ziek met oud en nieuw.ik ziek 3januari op m'n mans verjaardag,schiet dus lekker op (niet dus) Maar je hebt een gave LO Gemaa.groetjes Norakt

Hanneke van der Linde zei

Voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Wat vervelend dat je weer ziek was zeg!!

Je lo vind ik erg geslaagd, mooie kleuren!!