donderdag 22 april 2010

Weer een gebakje

tenminste, dat is het plan.
Ben nog niet bij de bakker geweest.
Heb al wel een hoop andere dingen gedaan vandaag.
Een vriendin speelde vanochtend even voor taxi. Max is lekker bij mijn moeder.
Even wat winkels gehad, naar de markt geweest voor verse aardbeien (die vliegen er hier doorheen, weer een eet-tik van mij...) en ik ben ook heel even in mijn klasje gaan kijken! De kinderen schenen zo nieuwsgierig te zijn. Ik dacht, ik laat mijn neus, en dikke buik toch nog eventjes zien daar.
Zometeen even bijkomen en dan een wandeltochtje naar de bakker!

xoxox

Iris

5 opmerkingen:

Nancy zei

laat het je smaken Iris!!!

Romy zei

Eet smakelijk vandaag:) Het zal ondertussen wel heel erg vermoeiend zijn om de hele dag met zo'n dikke buik rond te moeten lopen.

Hanneke van der Linde zei

Nou ik hoop toch dat dit je laatse post is.... voor de bevalling! ;-)
Good Luck!

xoxo

Angelique zei

Hihi, pas maar op, je zal er nog een dikke buik van krijgen ;-).

Grtjes Angelique

Viv zei

weer een gebakje......het moet niet gekker worden ;)
Hopelijk laat de kleine snel van zich horen!

Groetjes Viv