zondag 16 september 2007

Nog wat lo's gemaakt

Even een snelle update. Heb geen tijd voor uitgebreide verhalen maar wilde wel even laten zien wat ik gisteren gemaakt hebt. Helaas komen de kleuren erg flets over. Vooral van de eerste LO. In het echt zijn het hele heldere kleuren
De journaling op de lo Thomson Falls komt van www.knockknock.biz
Daar staan erg leuke journaling cards op. Zeker de moeite waard om eens te kijken. Eigenlijk zijn ze om te kopen via internet maar je kunt de afbeelding heel eenvoudig kopieren en plakken in word!
De LO Escape had ik in de laatste CK. Ik vond hem zo leuk! Ik hem lekker gelift!

Fijne zondag en bedankt voor het bezoeken van mijn blog!






12 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooh super gave layouts joh! jij ook nog een fijne zondag! groetjes marije.

Familie Kubben zei

Wat een mooie LOs weer Iris. Ik vind je stijl helemaal geweldig en de letters die je iedere keer weer gebruikt :) Mooi hoor ik doe hier genoeg inspiratie op!

Je@net zei

Wat een gave lootjes Iris!! Super!!

Miranda zei

Zo onwijs gave lo's weer zeg!! Heel erg mooi die kleuren!!

Unknown zei

Ziet er weer moi uit joh,
Leuk buikje heb je trouwens.

anokas zei

I love these Layouts!! Soo cool and beautiful!!
Ana. =)*

Emine_Pala_Art_22 zei

He meid... Ze zijn fantastisch...

Ja, je moet zeker mee met peter en mij... Lekker gezellig samen...

xoxo
Emine

Terese zei

Erg mooi zijn je lo's, vind vooral je letters erg mooi!

Fauve Design zei

COol layouts,love the one "onderweg in Kenia",so creative!

Essie zei

Geweldige LO's en wat een mooie foto;s van Kenia. Liefs, es

Scraps from a boy zei

Hej ben wel wat laat hha... maar wat een geweldige layouts joh helemaal super!!!

Nicole Hinrichs zei

kei mooie lay-outs iris en een leuke blog.
gr nicole hinrichs