zaterdag 8 november 2008

Bedankt

voor al jullie reacties!
Ik ga volgende week eens even rondneuzen bij Saturn. Ik heb zeker wat gehad aan jullie tips! Nu kan ik nog gerichter een printer kiezen.

Het is me zowaar gelukt om deze week 2 layouts te maken. Probeer ze morgen hier te posten. Ik heb er nog geen foto's van gemaakt.
Nu even opschieten want we hebben zo een feestje bij vrienden. De 3e op een rij alweer!

Fijne avond iedereen en voor morgen een hele gezellige zondag,

xoxox


nog wat kiekjes van ons (b)engeltje




3 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

whahaha...wat is Max toch een schatje!!! te lief!!! :-)

en fijn dat je wat aan onze tips hebt gehad! ik ben benieuwd welke het worden gaat1

fijne zondag! groetjes marije.

Je@net zei

Aaaah, wat een leuke foto's!! Wat een super cute manneke is het toch!!
Ben benieuwd welke printer het gaat worden!

Mandy zei

Ahhhwwww wat schattig!