vrijdag 1 augustus 2008

Trouwauto gevonden

Jaaaaaaaa!!! Ik heb een hele gave auto gevonden waar ik wel in zou willen trouwen.... Maar helaas John wil niet trouwen (weet ik al 12 jaar maar toch blijf ik stiekem hopen)
Even zonder gekheid, een vriend van ons kwam gisteren langs. Hij moest dit even showen:


De foto's zijn echt slecht want het werd al donker. Maar wat is die auto GAAF! Ik houd helemaal niet van auto's maar deze! WOW echt super!
Jullie zullen denken, wie koopt er nu zo'n auto maar deze jongen is een mega grote Elvis fan. Dus deze Cadillac (Jee hoe schrijf je dat woord!)ontbrak nog aan zijn 'collectie'.
Wat een bakbeest zeg!

Verder ben ik vanmorgen heerlijk wezen shoppen!!!! Daar hou ik zo van hè!
Max mocht even bij opa en oma gaan spelen (zij blij!) en intussen kon ik nieuwe kleren kopen voor hem. Ik moest me echt inhouden. Gelukkig lag er bij de opruiming ook nog het een en ander dus viel het af en toe mee. Dat knaloranje zwembroekje bijv. 1,35! Nou dat kan ik dus niet laten liggen hè. En nog meer opruiming bij de Hema met 70% korting. Tja daar wordt een mens best hebberig van hoor. 'Helaas' waren de andere dingen allemaal niet in de aanbieding.




Voor mezelf nog een lekker luchtje gekocht. Die had ik weken geleden al willen halen maar het kwam er niet van. En ja hij ruikt heerlijk en nee, niet voor de naam! LOL


Intussen heb ik ook foto's gemaakt van mijn lootjes. Die post ik dit weekend wel. Voor nu wel genoeg foto's denk ik.

Fijn weekend,

xoxox

6 opmerkingen:

sollie zei

Ik heb ook een vriend die niet wou trouwen maar vorig jaar heeft ie toch een aanzoek gedaan. Niet wanhopen dus, haha. Een trouwdatum hebben we nog niet. Eerst nog wat sparen hé.
groetjes Isolde

Je@net zei

Wauw, autootje zeg! Dat zou zeker super zijn om in te trouwen! Maar misschien mogen jullie wel een keer een eindje mee in deze auto. Ook leuk voor de foto's toch ;-)
En de kleertjes voor Max zijn super joh! Wat zal de kleine man de blits maken!
Fijn weekend!

Miranda zei

Hele mooie auto zeg!!! Wie weet....
Heerlijk he te shoppen, en helemaal in de uitverkoop! Leuke kleertjes hoor!

Anoniem zei

Wàt! Wil John niet trouwen?? Be-lach-e-lijk!! Ik ben helemaal voor trouwen! (uiteraard alleen al voor een dag in een jurk!) Nou ja, blijven dromen mag altijd hoor Iris! Enne.. Dat geurtje! helemaal hip! (ruikt ie ook lekker? hahaha!)

*~SCRAP-GEK~* zei

wauw!!!! jij hebt lekker geshopt zeg!!! :-) helemaal gaaf! en die auto..WOW! hihihi! groetjes marije.

*~SCRAP-GEK~* zei

wauw!!!! jij hebt lekker geshopt zeg!!! :-) helemaal gaaf! en die auto..WOW! hihihi! groetjes marije.